Naším cílem je přinášet informace ze všech koutů business networkingového světa a pomáhat tak v rozvoji tohoto nástroje a informování jeho účastníků o novinkách a zajímavostech, které jim pomohou ve vzájemném propojování.

Ve středu 5.10. proběhla další z akcí Fenomén značky, kterou pořádají Alena Ratajová a Michaela Chytilová, tentokrát o Storytellingu a osobní značce.

Pokud jste ještě výraz „storytelling“ neslyšeli, jedná se o techniku nebo způsob, jak se snadno naučit poutavě a zajímavě vyprávět o sobě, o tom, co děláme a využít to jak, pro soukromý, tak především pro pracovní život. Všichni totiž milují příběhy, všichni milují pohádky. A právě takovéhle principy storytelling využít.

Jsou to všechno věci, které velmi dobře znáte, jak vás možná nenapadlo podívat se na ně z tohoto úhlu pohledu a začít je ve svojí komunikaci využívat.

Kromě vyprávění je důležitou součástí i naslouchání. Jak říká lektorka Monika Nevolová: „Storytelling je záměrné sdílení vyprávění díky slovům a akci za účelem přínosu jak pro posluchače, tak pro vypravěče. Ujistěte se, že vyprávíte příběh pro posluchače, ne pro sebe! Vždy přemýšlejte, čím přispějete tím sdělením, ne čeho dosáhnete!“

Workshop storytellingu proběhl v prostorách místnosti Krb, v centru Klimentská a byl určený pro maximálně 12 podnikatelů.

Pro rozesílání a ušetření času s administrativou jsme opět použili systém Networkuj.cz. Další workshopy od této skvělé a zkušené lektorky budou pokračovat začátkem roku 2017. Pro informace sledujte web Fenomén značky či Facebook. Těšíme na se na vás na některé z našich dalších akcí pro podnikatele. Tým Fenoménu značky Alena Ratajová a Michaela Chytilová